Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320 z późn. zm.), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1264), Uchwała Nr XVIII/155/2019 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
Wymagane dokumenty
Wniosek o udzielenie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
Opłaty
Zgodnie z uchwałą Nr XVIII/155/2019 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
Kasa urzędu
Plac Zwycięstwa 14 w Gołdapi, parter pokój nr 3
Nr konta Urzędu
38 1020 4724 0000 3002 0007 5929
Sposób dostarczenia dokumentów
Wniosek należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika, albo przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap: Punkt Obsługi Mieszkańców parter pokój nr 3, względnie w Wydziale Gospodarki Komunalnej II piętro, pokój nr 26
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień
referent ds. drogownictwa Izabela Puziuk, tel. 87 615 60 61
Termin załatwienia sprawy
30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie decyzji o udzieleniu zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
Odwołanie
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni
Wzory wniosków dostępne są w załączniku
Informacje dodatkowe:
Do wniosku należy dołączyć:
Pełnomocnictwo z oryginałem dokumentu potwierdzającego wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł – jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika.