Patronat Burmistrza Gołdapi to prestiżowe wyróżnienie przyznawane organizatorom wydarzeń o istotnym znaczeniu dla lokalnej społeczności i promocji gminy. Honorowy patronat może być nadawany wydarzeniom kulturalnym, sportowym, edukacyjnym, społecznym lub innym przedsięwzięciom, które wspierają rozwój regionu oraz budują jego pozytywny wizerunek.
Przyznanie Patronatu nie wiąże się z przekazaniem organizatorowi materiałów promocyjnych ani dofinansowania na realizację działań.
W przypadku przyznania patronatu, organizator wydarzenia jest zobowiązany do:
Regulamin przyznawania patronatu
Formularz wniosku
Logo "Gołdap - Mazurski Zdrój" oraz zasady korzystania
Oznaczenie przyznanego patronatu
Wzór sprawozdania
W razie pytań prosimy o kontakt z Wydziałem Współpracy, Komunikacji Społecznej i Funduszy Zewnętrznych:
Adres: Urząd Miejski w Gołdapi, ul. plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap
Telefon: 87 615 60 63
E-mail: urszula.glinska@goldap.pl