Patronat Burmistrza Gołdapi to prestiżowe wyróżnienie przyznawane organizatorom wydarzeń o istotnym znaczeniu dla lokalnej społeczności i promocji gminy. Honorowy patronat może być nadawany wydarzeniom kulturalnym, sportowym, edukacyjnym, społecznym lub innym przedsięwzięciom, które wspierają rozwój regionu oraz budują jego pozytywny wizerunek.
Przyznanie Patronatu nie wiąże się z przekazaniem organizatorowi materiałów promocyjnych ani dofinansowania na realizację działań.
W przypadku przyznania patronatu, organizator wydarzenia jest zobowiązany do:
Regulamin przyznawania patronatu
Formularz wniosku
Formularz sprawozdania
Obowiązkowe oznaczenie przyznanego patronatu
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Komunikacji Społecznej i Promocji:
Adres: Urząd Miejski w Gołdapi, ul. plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, pokój nr. 12
Telefon: 87 615 60 63
E-mail: urszula.glinska@goldap.pl