Anna Podciborska
Kierownik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych
Tel. 87 615 60 56
|
- Prowadzenie polityki personalnej Wydziału
- Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych
- Udzielanie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem świetlic wiejskich
- Wykonywanie zadań z upoważnienia Burmistrza
|
Karolina Siebert
Samodzielny Referent ds. Oświaty Szkolnej i Przedszkolnej
Tel. 87 615 60 51
|
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania placówek oświatowych.
- Inicjowanie działań w zakresie współpracy placówek oświatowych.
- Analiza sieci szkół i przedszkoli.
- Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i likwidacją placówek oświatowych.
- Prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów placówek oświatowych (m.in. urlopy, konkursy, oceny pracy).
- Sporządzanie okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej.
- Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego.
- Analizowanie i przedstawianie do zatwierdzania arkuszy organizacyjnych szkół na dany rok szkolny, nadzór i doradztwo w tym zakresie.
- Opracowywanie regulaminu wynagradzania nauczycieli.
- Nadzór administracyjno - organizacyjny nad działalnością placówek oświatowych.
- Sporządzanie rocznych informacji o stanie realizacji zadań oświatowych i o wynikach sprawdzianów i egzaminów do 31 października każdego roku.
- Wykonywanie zadań dotyczących dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
- Analizowanie i sporządzanie rocznych sprawozdań z wysokości i średnich wynagrodzeń nauczycieli.
- Współpraca z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie określonym w przepisach prawa oświatowego i wykonywanie zaleceń Kuratora Oświaty.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z założeniem żłobka, przedszkola niepublicznego, punktu przedszkolnego, z udzielaniem zezwoleń na założenie szkoły publicznej przez osobę prawną lub fizyczną i cofnięcie takiego zezwolenia.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Gminy określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3 (umowy, rejestr).
- Organizowanie nauki religii i etyki w grupie międzyszkolnej.
- Prowadzenie spraw związanych z rekrutacją dzieci do przedszkoli i szkół należących do kompetencji organu prowadzącego.
- Wdrażanie Standardów Ochrony Małoletnich w Urzędzie Miejskim.
|
Agnieszka Zawadko - Jurska
Referent ds. Oświaty Szkolnej i Przedszkolnej
Tel. 87 615 60 51
|
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania placówek oświatowych.
- Analiza danych demograficznych dotyczących dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
- Prowadzenie ewidencji niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego
i nauki przez uczniów w wieku 16-18 lat.
- Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania dotacji placówkom niepublicznym oraz publicznych prowadzonym przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ.
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych (nauki zawodu, przygotowania zawodowego).
- Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi, celowymi (podręczniki, programy rządowe itp.).
- Współpraca z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie określonym w przepisach prawa oświatowego i wykonywanie zaleceń Kuratora Oświaty,
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Gminy określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3 (dotacje).
|
Małgorzata Tobolska
Inspektor ds. Polityki Społecznej
Tel. 87 615 60 34
|
- Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej związanej z profilaktyki i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
- Zwiększenie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków.
- Diagnozowanie potrzeb związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanii.
- Wdrażanie i przeprowadzanie na terenie gminy Gołdap ogólnopolskich i regionalnych kampanii profilaktyczno-edukacyjnych w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
- Przygotowywanie projektu, realizacja i rozliczanie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Ogłaszanie i prowadzenie naborów wniosków o przyznanie środków finansowych na realizację zadań w ramach gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Kontrola wykorzystania środków przeznaczonych na realizację programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Nadzorowanie zadań finansowych ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów w Gołdapi, w tym obsługa administracyjna i techniczna posiedzeń tej komisji, OPS, PCPR, Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym.
- Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej i informacyjnej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
- Współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami fizycznymi działającymi w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
- Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Podejmowanie przedsięwzięć oraz realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia, w tym promocji zdrowia oraz profilaktyki zdrowotnej mieszkańców gminy Gołdap.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu zdrowia publicznego.
- Opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych mieszkańców gminy.
- Współpraca z instytucjami/ podmiotami lokalnymi i zewnętrznymi w zakresie realizowanych przez gminę zadań dotyczących polityki społecznej w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
- Koordynowanie działań na terenie gminy Gołdap związanych z pozyskaniem oraz realizacją projektów dofinansowanych ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
- Potwierdzanie sprawowania opieki faktycznej nad osobą uprawniona do renty socjalnej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie placówki wsparcia dziennego.
|
Eliza Łaskarzewska
Referent ds. Działalności Gospodarczej
Tel. 87 615 60 62
|
- Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
- Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Wydawanie zaświadczeń o historii podmiotów figurujących w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gołdapi do dnia 31 grudnia 2011 r.
- Prowadzenie spraw oraz postępowań administracyjnych dotyczących wydawania, wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych:
- przyjmowanie i analiza wniosków o wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z cofnięciem lub wygaśnięciem zezwoleń,
- wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
- wydawanie duplikatu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
- naliczanie należnych opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
- Udzielanie przedsiębiorcom informacji o obowiązujących przepisach prawnych związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych.
- Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
- Współpraca z pracownikiem ds. polityki społecznej w zakresie problematyki uzależnień.
- Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na przewozy regularne i przewozy regularne specjalne na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów do szkół w zakresie określonym ustawą Prawo oświatowe.
- Prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami a świadczących usługi hotelarskie.
- Obsługa Społecznej Rady Gospodarczej przy Burmistrzu Gołdapi.
|
Aneta Rozmysłowska
Opiekun Dzieci i Młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły)
|
- Sprawowanie opieki nad uczniami dowożonymi do szkół i ze szkół do domów w dniach nauki szkolnej.
- Dopilnowanie ładu i porządku podczas przejazdu i przejścia uczniów do szkoły lub miejsca zbiórki, skąd uczniowie rozchodzą się do domu.
- Utrzymanie czystości wewnątrz pojazdu.
- W trakcie wykonywania czynności związanych z opieką ścisła współpraca z kierowcą pojazdu.
|
Stanisław Brzostowski
Kierowca Samochodu Służbowego - Pracownik Gospodarczy
|
- Wykonywanie obowiązków kierowcy samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gołdapi zgodnie z udzielonym upoważnieniem.
- Dbanie o stan techniczny i ogólny wygląd pojazdów.
- Prace remontowe.
|