Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

WYDZIAŁ OŚWIATY I SPRAW SPOŁECZNYCH

Anna Podciborska

Kierownik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych

Tel. 87 615 60 56

  • Prowadzenie polityki personalnej Wydziału
  • Racjonalne planowanie i wykorzystywanie przydzielonych środków finansowych i majątkowych
  • Udzielanie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału
  • Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem świetlic wiejskich
  • Wykonywanie zadań z upoważnienia Burmistrza

Karolina Siebert

Samodzielny Referent ds. Oświaty Szkolnej i Przedszkolnej

Tel. 87 615 60 51

  • Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania placówek oświatowych.
  • Inicjowanie działań w zakresie współpracy placówek oświatowych.
  • Analiza sieci szkół i przedszkoli.
  • Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i likwidacją placówek oświatowych. 
  • Prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów placówek oświatowych (m.in. urlopy, konkursy, oceny pracy).
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej.
  • Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego.
  • Analizowanie i przedstawianie do zatwierdzania arkuszy organizacyjnych szkół na dany rok szkolny, nadzór i doradztwo w tym zakresie.
  • Opracowywanie regulaminu wynagradzania nauczycieli.
  • Nadzór administracyjno - organizacyjny nad działalnością placówek oświatowych.
  • Sporządzanie rocznych informacji o stanie realizacji zadań oświatowych i o wynikach sprawdzianów i egzaminów do 31 października każdego roku.
  • Wykonywanie zadań dotyczących dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
  • Analizowanie i sporządzanie rocznych sprawozdań z wysokości i średnich wynagrodzeń nauczycieli.
  • Współpraca z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie określonym w przepisach prawa oświatowego i wykonywanie zaleceń Kuratora Oświaty.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z założeniem żłobka, przedszkola niepublicznego, punktu przedszkolnego, z udzielaniem zezwoleń na założenie szkoły publicznej przez osobę prawną lub fizyczną i cofnięcie takiego zezwolenia.
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Gminy określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3 (umowy, rejestr).
  • Organizowanie nauki religii i etyki w grupie międzyszkolnej.
  • Prowadzenie spraw związanych z rekrutacją dzieci do przedszkoli i szkół należących do kompetencji organu prowadzącego.
  • Wdrażanie Standardów Ochrony Małoletnich w Urzędzie Miejskim.

Agnieszka Zawadko - Jurska

Referent ds. Oświaty Szkolnej i Przedszkolnej

Tel. 87 615 60 51

  • Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funkcjonowania placówek oświatowych.
  • Analiza danych demograficznych dotyczących dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
  • Prowadzenie ewidencji niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych.
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego 
    i nauki przez uczniów w wieku 16-18 lat.
  • Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania dotacji placówkom niepublicznym oraz publicznych prowadzonym przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ.
  • Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych (nauki zawodu, przygotowania zawodowego). 
  • Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi, celowymi (podręczniki, programy rządowe itp.).
  • Współpraca z organami nadzoru pedagogicznego w zakresie określonym w przepisach prawa oświatowego i wykonywanie zaleceń Kuratora Oświaty,
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań Gminy określonych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3 (dotacje).

Małgorzata Tobolska

Inspektor ds. Polityki Społecznej

Tel. 87 615 60 34

  • Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej związanej z profilaktyki i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
  • Zwiększenie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków.
  • Diagnozowanie potrzeb związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanii.
  • Wdrażanie i przeprowadzanie na terenie gminy Gołdap ogólnopolskich i regionalnych kampanii profilaktyczno-edukacyjnych w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
  • Przygotowywanie projektu, realizacja i rozliczanie gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii. 
  • Ogłaszanie i prowadzenie naborów wniosków o przyznanie środków finansowych na realizację  zadań w ramach gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
  • Kontrola wykorzystania środków przeznaczonych na realizację programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
  • Nadzorowanie zadań finansowych ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
  • Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów w Gołdapi, w tym obsługa administracyjna i techniczna posiedzeń tej komisji, OPS, PCPR, Gminnym Zespołem Interdyscyplinarnym. 
  • Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej i informacyjnej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami fizycznymi działającymi w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
  • Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
  • Podejmowanie przedsięwzięć oraz realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia, w tym promocji zdrowia oraz profilaktyki zdrowotnej mieszkańców gminy Gołdap.
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu zdrowia publicznego.
  • Opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych mieszkańców gminy.
  • Współpraca z instytucjami/ podmiotami lokalnymi i zewnętrznymi w zakresie realizowanych przez gminę zadań dotyczących polityki społecznej w zakresie ochrony zdrowia i pomocy społecznej.
  • Koordynowanie działań na terenie gminy Gołdap związanych z pozyskaniem oraz realizacją projektów dofinansowanych ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
  • Potwierdzanie sprawowania opieki faktycznej nad osobą uprawniona do renty socjalnej.
  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie placówki wsparcia dziennego. 

 Eliza Łaskarzewska

Referent ds. Działalności Gospodarczej 

Tel. 87 615 60 62

  • Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
  • Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o  Działalności Gospodarczej.
  • Wydawanie zaświadczeń o historii podmiotów figurujących w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gołdapi do dnia 31 grudnia 2011 r.
  • Prowadzenie spraw oraz postępowań administracyjnych dotyczących wydawania, wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych:
  • przyjmowanie i analiza wniosków o wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z cofnięciem lub wygaśnięciem zezwoleń,
  • wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
  • wydawanie duplikatu zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
  • naliczanie należnych opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  • Udzielanie przedsiębiorcom informacji o obowiązujących przepisach prawnych związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych.
  • Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  • Współpraca z pracownikiem ds. polityki społecznej w zakresie problematyki uzależnień. 
  • Wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na przewozy regularne i przewozy regularne specjalne na terenie gminy.
  • Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów do szkół w zakresie określonym ustawą Prawo oświatowe.
  • Prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami a świadczących usługi hotelarskie.
  • Obsługa Społecznej Rady Gospodarczej przy Burmistrzu Gołdapi. 

Aneta Rozmysłowska

Opiekun Dzieci i Młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły)

  • Sprawowanie opieki nad uczniami dowożonymi do szkół i ze szkół do domów w dniach nauki szkolnej.
  • Dopilnowanie ładu i porządku podczas przejazdu i przejścia uczniów do szkoły lub miejsca zbiórki, skąd uczniowie rozchodzą się do domu.
  • Utrzymanie czystości wewnątrz pojazdu.
  • W trakcie wykonywania czynności związanych z opieką ścisła współpraca z kierowcą pojazdu.

Stanisław Brzostowski 

Kierowca Samochodu Służbowego - Pracownik Gospodarczy

  • Wykonywanie obowiązków kierowcy samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gołdapi zgodnie z udzielonym upoważnieniem.
  • Dbanie o stan techniczny i ogólny wygląd pojazdów.
  • Prace remontowe.

 

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.