Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

URZĄD STANU CYWILNEGO

Beata Brzozowska

Kierownik Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego

Tel. 87 615 60 22

  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego: urodzenia, małżeństwa, zgonu.
  • Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach należących do właściwości Burmistrza Gołdapi.
  • Sporządzanie wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów, decyzji administracyjnych, protokołów i aktów stanu cywilnego.
  • Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (skróconych, zupełnych i na drukach wielojęzycznych).
  • Wydawanie wielojęzycznych standardowych formularzy UE.
  • Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń oraz przyjmowanie oświadczeń m.in. o stanie cywilnym, o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego, o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, o wstąpieniu w związek małżeński, o uznaniu ojcostwa, o zmianie imienia (imion) dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia.
  • Zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego.
  • Migracja aktów do Rejestru Stanu Cywilnego.
  • Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk.
  • Prowadzenie postępowań dotyczących wpisania orzeczeń państw obcych na podstawie przepisów kpc, rozporządzenia Rady (WE) i umów międzynarodowych.
  • Prowadzenie spraw dotyczących blankietów niespersonalizowanych dokumentów publicznych tj. formularzy odpisów akt stanu cywilnego i zaświadczeń z zakresu stanu cywilnego.
  • Występowanie w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia o nadanie numeru PESEL dla urodzonych w kraju dzieci obywateli polskich oraz dzieci cudzoziemców trwale związanych z Polską.
  • Występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia czy zmiany płci.
  • Weryfikacja, aktualizacja oraz usuwanie niezgodności danych figurujących w rejestrze PESEL.
  • Współpraca z placówkami dyplomatycznymi i zagranicznymi urzędami stanu cywilnego w zakresie rejestracji i zmian w aktach stanu cywilnego.
  • Prowadzenie i przekazywanie do urzędu statystycznego oraz urzędu wojewódzkiego sprawozdań dotyczących urodzeń, małżeństw, zgonów i danych uzyskanych z ewidencji ludności i dowodów osobistych.
  • Prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego, kompletowanie akt zbiorowych.
  • Prowadzenie spraw i organizowanie uroczystości z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego oraz setnej rocznicy urodzin.
  • Wydawanie poświadczeń pozostawania przy życiu.
  • Przyjmowanie oświadczeń woli spadkowej (testamentu).

Edyta Anna Kosowska-Skiba

Z-ca Kierownika Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego

Tel. 87 615 60 70

 

  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego: urodzenia, małżeństwa, zgonu.
  • Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach należących do właściwości Burmistrza Gołdapi.
  • Sporządzanie wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów, decyzji administracyjnych, protokołów i aktów stanu cywilnego.
  • Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (skróconych, zupełnych i na drukach wielojęzycznych).
  • Wydawanie wielojęzycznych standardowych formularzy UE.
  • Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń oraz przyjmowanie oświadczeń m.in. o stanie cywilnym, o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego, o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, o wstąpieniu w związek małżeński, o uznaniu ojcostwa, o zmianie imienia (imion) dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia.
  • Zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego.
  • Migracja aktów do Rejestru Stanu Cywilnego.
  • Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk.
  • Prowadzenie postępowań dotyczących wpisania orzeczeń państw obcych na podstawie przepisów kpc, rozporządzenia Rady (WE) i umów międzynarodowych.
  • Prowadzenie spraw dotyczących blankietów niespersonalizowanych dokumentów publicznych tj. formularzy odpisów akt stanu cywilnego i zaświadczeń z zakresu stanu cywilnego.
  • Występowanie w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia o nadanie numeru PESEL dla urodzonych w kraju dzieci obywateli polskich oraz dzieci cudzoziemców trwale związanych z Polską.
  • Występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia czy zmiany płci.
  • Weryfikacja, aktualizacja oraz usuwanie niezgodności danych figurujących w rejestrze PESEL.
  • Współpraca z placówkami dyplomatycznymi i zagranicznymi urzędami stanu cywilnego w zakresie rejestracji i zmian w aktach stanu cywilnego.
  • Prowadzenie i przekazywanie do urzędu statystycznego oraz urzędu wojewódzkiego sprawozdań dotyczących urodzeń, małżeństw, zgonów i danych uzyskanych z ewidencji ludności i dowodów osobistych.
  • Prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego, kompletowanie akt zbiorowych.
  • Prowadzenie spraw i organizowanie uroczystości z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego oraz setnej rocznicy urodzin.
  • Wydawanie poświadczeń pozostawania przy życiu.
  • Przyjmowanie oświadczeń woli spadkowej (testamentu).

Sylwia Anna Grotkowska

Ewidencja ludności i dowody osobiste

Tel. 87 615 60 37

  • Wydawanie dowodów osobistych.
  • Prowadzenie ewidencji ludności w tym: dokonywanie zameldowań i wymeldować na pobyt stały i czasowy, przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych.
  • Przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL, przekazywanie do ministra właściwego do spraw informatyzacji danych celem nadania numeru PESEL oraz powiadomienie osoby o jego nadaniu.
  • Wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych z: rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych.
  • Wydawanie wielojęzycznego formularza do: zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały, zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy zgodnie z ustawą o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  • Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL lub powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia.
  • Przekazywanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych.
  • Przekazywanie danych do Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
  • Prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
  • Sporządzanie spisu wyborców lub spisu osób uprawnionych do udziału w referendum.
  • Rozliczanie opłat za udostępnianie danych osobowych.
  • Organizacja spisów ludności.

Anna Agata Podciborska

Ewidencja ludności i dowody osobiste

Tel. 87 615 60 36

  • Wydawanie dowodów osobistych.
  • Prowadzenie ewidencji ludności w tym: dokonywanie zameldowań i wymeldować na pobyt stały i czasowy, przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych.
  • Przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL, przekazywanie do ministra właściwego do spraw informatyzacji danych celem nadania numeru PESEL oraz powiadomienie osoby o jego nadaniu.
  • Wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych z: rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych.
  • Wydawanie wielojęzycznego formularza do: zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały, zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy zgodnie z ustawą o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  • Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL lub powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia.
  • Przekazywanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych.
  • Przekazywanie danych do Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
  • Prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
  • Sporządzanie spisu wyborców lub spisu osób uprawnionych do udziału w referendum.
  • Rozliczanie opłat za udostępnianie danych osobowych.
  • Organizacja spisów ludności.

 

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.