Beata Brzozowska Kierownik Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego
Tel. 87 615 60 22
| - Sporządzanie aktów stanu cywilnego: urodzenia, małżeństwa, zgonu.
- Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach należących do właściwości Burmistrza Gołdapi.
- Sporządzanie wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów, decyzji administracyjnych, protokołów i aktów stanu cywilnego.
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (skróconych, zupełnych i na drukach wielojęzycznych).
- Wydawanie wielojęzycznych standardowych formularzy UE.
- Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń oraz przyjmowanie oświadczeń m.in. o stanie cywilnym, o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego, o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, o wstąpieniu w związek małżeński, o uznaniu ojcostwa, o zmianie imienia (imion) dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia.
- Zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego.
- Migracja aktów do Rejestru Stanu Cywilnego.
- Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk.
- Prowadzenie postępowań dotyczących wpisania orzeczeń państw obcych na podstawie przepisów kpc, rozporządzenia Rady (WE) i umów międzynarodowych.
- Prowadzenie spraw dotyczących blankietów niespersonalizowanych dokumentów publicznych tj. formularzy odpisów akt stanu cywilnego i zaświadczeń z zakresu stanu cywilnego.
- Występowanie w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia o nadanie numeru PESEL dla urodzonych w kraju dzieci obywateli polskich oraz dzieci cudzoziemców trwale związanych z Polską.
- Występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia czy zmiany płci.
- Weryfikacja, aktualizacja oraz usuwanie niezgodności danych figurujących w rejestrze PESEL.
- Współpraca z placówkami dyplomatycznymi i zagranicznymi urzędami stanu cywilnego w zakresie rejestracji i zmian w aktach stanu cywilnego.
- Prowadzenie i przekazywanie do urzędu statystycznego oraz urzędu wojewódzkiego sprawozdań dotyczących urodzeń, małżeństw, zgonów i danych uzyskanych z ewidencji ludności i dowodów osobistych.
- Prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego, kompletowanie akt zbiorowych.
- Prowadzenie spraw i organizowanie uroczystości z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego oraz setnej rocznicy urodzin.
- Wydawanie poświadczeń pozostawania przy życiu.
- Przyjmowanie oświadczeń woli spadkowej (testamentu).
|
Edyta Anna Kosowska-Skiba Z-ca Kierownika Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego
Tel. 87 615 60 70
| - Sporządzanie aktów stanu cywilnego: urodzenia, małżeństwa, zgonu.
- Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w sprawach należących do właściwości Burmistrza Gołdapi.
- Sporządzanie wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów, decyzji administracyjnych, protokołów i aktów stanu cywilnego.
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (skróconych, zupełnych i na drukach wielojęzycznych).
- Wydawanie wielojęzycznych standardowych formularzy UE.
- Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń oraz przyjmowanie oświadczeń m.in. o stanie cywilnym, o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego, o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, o wstąpieniu w związek małżeński, o uznaniu ojcostwa, o zmianie imienia (imion) dziecka zamieszczonych w akcie urodzenia.
- Zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego.
- Migracja aktów do Rejestru Stanu Cywilnego.
- Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk.
- Prowadzenie postępowań dotyczących wpisania orzeczeń państw obcych na podstawie przepisów kpc, rozporządzenia Rady (WE) i umów międzynarodowych.
- Prowadzenie spraw dotyczących blankietów niespersonalizowanych dokumentów publicznych tj. formularzy odpisów akt stanu cywilnego i zaświadczeń z zakresu stanu cywilnego.
- Występowanie w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia o nadanie numeru PESEL dla urodzonych w kraju dzieci obywateli polskich oraz dzieci cudzoziemców trwale związanych z Polską.
- Występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia czy zmiany płci.
- Weryfikacja, aktualizacja oraz usuwanie niezgodności danych figurujących w rejestrze PESEL.
- Współpraca z placówkami dyplomatycznymi i zagranicznymi urzędami stanu cywilnego w zakresie rejestracji i zmian w aktach stanu cywilnego.
- Prowadzenie i przekazywanie do urzędu statystycznego oraz urzędu wojewódzkiego sprawozdań dotyczących urodzeń, małżeństw, zgonów i danych uzyskanych z ewidencji ludności i dowodów osobistych.
- Prowadzenie archiwum aktów stanu cywilnego, kompletowanie akt zbiorowych.
- Prowadzenie spraw i organizowanie uroczystości z okazji jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego oraz setnej rocznicy urodzin.
- Wydawanie poświadczeń pozostawania przy życiu.
- Przyjmowanie oświadczeń woli spadkowej (testamentu).
|
Sylwia Anna Grotkowska Ewidencja ludności i dowody osobiste Tel. 87 615 60 37
| - Wydawanie dowodów osobistych.
- Prowadzenie ewidencji ludności w tym: dokonywanie zameldowań i wymeldować na pobyt stały i czasowy, przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych.
- Przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL, przekazywanie do ministra właściwego do spraw informatyzacji danych celem nadania numeru PESEL oraz powiadomienie osoby o jego nadaniu.
- Wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych z: rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych.
- Wydawanie wielojęzycznego formularza do: zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały, zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy zgodnie z ustawą o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
- Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL lub powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia.
- Przekazywanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych.
- Przekazywanie danych do Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
- Prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
- Sporządzanie spisu wyborców lub spisu osób uprawnionych do udziału w referendum.
- Rozliczanie opłat za udostępnianie danych osobowych.
- Organizacja spisów ludności.
|
Anna Agata Podciborska Ewidencja ludności i dowody osobiste Tel. 87 615 60 36
| - Wydawanie dowodów osobistych.
- Prowadzenie ewidencji ludności w tym: dokonywanie zameldowań i wymeldować na pobyt stały i czasowy, przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych.
- Przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL, przekazywanie do ministra właściwego do spraw informatyzacji danych celem nadania numeru PESEL oraz powiadomienie osoby o jego nadaniu.
- Wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych z: rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych.
- Wydawanie wielojęzycznego formularza do: zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały, zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy zgodnie z ustawą o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
- Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL lub powiadamianie właściwych organów o stwierdzonych niezgodnościach w celu ich usunięcia.
- Przekazywanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych.
- Przekazywanie danych do Rejestru Zastrzeżeń Numerów PESEL.
- Prowadzenie Centralnego Rejestru Wyborców.
- Sporządzanie spisu wyborców lub spisu osób uprawnionych do udziału w referendum.
- Rozliczanie opłat za udostępnianie danych osobowych.
- Organizacja spisów ludności.
|