Aneta Wielgus
Kierownik Wydziału ds. Administracyjnych
Tel. 87 615 60 50 Kom. 604 147 133
|
- Koordynacja pracy i prowadzenie polityki personalnej wydziału
- Usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziału oraz współdziałanie z Sekretarzem w zakresie szkoleń pracowników
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału, przede wszystkim w zakresie obsługi interesantów
- Zapewnienie zgodności z prawem decyzji opracowywanych w wydziale
- Uczestnictwo w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady zgodnie z dyspozycją Burmistrza, jego Zastępcy lub Sekretarza
- Rozpatrywanie skarg i wniosków interesantów oraz przygotowywanie propozycji ich załatwienia
- Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Udzielanie informacji publicznej w zakresie zadań wydziału
- Realizowanie zadań bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz obrony cywilnej w wymiarze wynikającym z zakresu działania wydziału
- Sprawowanie nadzoru nad osobami skierowanymi przez Sąd do nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej
|
Marta Zarzycka
Główny specjalista ds. kadr i płac
Tel. 87 615 60 49
|
- Dokonywanie rozliczeń PFRON
- Prowadzenie spraw z tytułu ubezpieczenia społecznego pracowników
- Sporządzanie na wniosek pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- Wydawanie zaświadczeń byłym pracownikom urzędu
- Współpraca z kancelariami komorniczymi
- Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie zatrudnienia
- Rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników, zaliczek oraz ekwiwalentów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych
- Przygotowanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu
- Gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z Wydziałem Finansowym
- Prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami dyrektorów przedszkoli i szkół a w szczególności spraw związanych z nawiązaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy oraz kompletowaniem i prowadzeniem akt osobowych
- Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy oraz spółek
- Organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych i staży w urzędzie przy współpracy z wydziałami Urzędu
- Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu
- Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze
- Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników będących na stanowiskach urzędniczych
- Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów
- Opracowywanie analiz finansowych i kadrowych dotyczących pracowników urzędu
- Współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników urzędu
- Prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników
- Współpraca z powiatowym urzędem pracy
- Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy (nabór pracowników, przeszeregowanie, awansowanie, nagradzanie, kary regulaminowe) w porozumieniu z kierownikiem danego Wydziału i Sekretarzem
|
Katarzyna Krusznis
Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych gminy
Tel. 87 615 60 68 Kom. 668 538 660
|
- Prowadzenie prac związanych z obsługą rady miejskiej i jej komisji;
- Prowadzenie rejestru uchwał rady
- Przedkładanie uchwał rady wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej – odpowiednio do właściwości organów nadzoru
- Przygotowywanie dyspozycji dla kierowników zainteresowanych wydziałów dotyczących realizacji uchwał rady – odpowiednio do zakresu ich działania
- Obsługa kancelaryjno – biurowa rady
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów, w tym m.in. parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów i konsultacji społecznych
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów przedstawicieli sołectw i osiedli
- Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych
- Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników
|
Marta Janko
Młodszy referent ds. organizacyjnych i dostępności
Tel. 87 615 60 39 Kom. 690 966 670
|
- Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz koordynowanie udzielania odpowiedzi na wnioski
- zabezpieczanie pracowników w materiały biurowe
- wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- pełnienie funkcji koordynatora do spraw dostępności
- prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do burmistrza
- obsługa gospodarcza urzędu
- administrowanie lokalami biurowymi oraz pomieszczeniami użytkowymi
- nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku
- udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału
- dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami gminy
- czuwanie nad zabezpieczeniem mienia i ochroną budynku
|
Sekretariat Burmistrza Gołdapi
Tel. 87 615 60 20 Kom. 668 552 337
|
- Prowadzenie i obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
- Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej pomiędzy sekretariatem Burmistrza a Punktem Obsługi Mieszkańców
- Prowadzenie wykazu zamówień gazet i czasopism papierowych i elektronicznych
- Ewidencjonowanie zakupionych książek
- Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych
- Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych
- Prowadzenie rejestru szkoleń pracowników urzędu
- Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
- Protokołowanie spotkań i narad pracowniczych
- Organizowanie oficjalnych spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
- Organizowanie i ewidencjonowanie przyjęcia przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza interesantów w sprawach skarg i wniosków
- Organizowanie spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych
- Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbycia zagranicznej podróży służbowej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, radnych Rady Miejskiej oraz innych pracowników urzędu (w tym m.in.: zakup biletów lotniczych, wystawienie formularza delegacji, przygotowanie zaliczki, złożenie wniosków wizowych lub wniosków o wydanie kart małego ruchu granicznego itp.) oraz późniejsze rozliczenie takiego wyjazdu
- Przygotowywanie upominków i pamiątek przykazywanych oficjalnych gościom Urzędu Miejskiego.
|
Katarzyna Podsiad
Młodszy referent ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw obronnych i organizacji Ochotniczych Straży Pożarnych
Tel. 87 615 60 60 Kom. 606 942 899
|
- Wykonywanie zadań związanych ze sprawami obronnymi
- Opracowywanie i aktualizowanie planów operacyjnych funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
- Opracowywanie dokumentacji Akcji Kurierskiej, uruchamianie i kierowanie Akcją Kurierską
- Wykonywanie i koordynowanie przedsięwzięć stałego dyżuru
- Nakładanie i uchylanie obowiązków świadczeń osobistych i świadczeń rzeczowych na rzecz obrony
- Wykonywanie zadań związanych z kwalifikacją wojskową
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy, oraz zasiłku przysługującego żołnierzom posiadającym na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
- Wyłączenie osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny
- Opracowywanie i aktualizacja planów Obrony Cywilnej
- Prowadzenie spraw związanych ze zgromadzeniami i imprezami masowymi
- Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego
- Nadzór i kontrola nad stanem technicznym, prawidłową eksploatacją, bieżącym utrzymaniem, modernizacją oraz właściwą gospodarką mieniem w jednostkach OSP
- Prowadzenie dokumentacji rozliczania zużycia materiałów pędnych pojazdów OSP i innego sprzętu silnikowego
- Wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy urządzeń dla OSP
- Rozliczanie w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania i Dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ekwiwalentu wypłacanego strażakom OSP za udział w działaniach ratowniczo – gaśniczych
- Organizowanie badań lekarskich członków jednostek OSP
|
Agnieszka Choroszko
Młodszy Kancelista
Punkt Obsługi Mieszkańców
Tel. 87 615 60 00
|
- Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesantom, w tym pomoc w wypełnianiu formularzy i wniosków
- Kierowanie interesantów do właściwych pracowników merytorycznych
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek wpływających do urzędu
- Prowadzenie rejestru faktur
- Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej
- Ekspedycja poczty urzędu
- Nadzór nad doręczaniem pism urzędowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na terenie miasta
- Przyjmowanie ofert przetargowych do przetargów prowadzonych przez Urząd
- Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
- Aktualizacja ogłoszeń na tablicach informacyjnych przed i w budynku urzędu
- Nadzór nad prawidłowym oflagowaniem budynku urzędu w dni powszednie, dni świąt państwowych i kościelnych
- Nadzór nad przygotowaniem sali konferencyjnej do spotkań, zebrań i posiedzeń sesji
|
Andrzej Kruchelski
Kierowca samochodu służbowego, Pracownik gospodarczy
|
- Wykonywanie obowiązków kierowcy samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gołdapi zgodnie z udzielonym upoważnieniem
- Dbanie o stan techniczny i ogólny wygląd pojazdów
- Prace remontowe
|