Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

WYDZIAŁ DS. ADMINISTRACYJNYCH

Aneta Wielgus

Kierownik Wydziału ds. Administracyjnych

Tel. 87 615 60 50 Kom. 604 147 133

  • Koordynacja pracy i prowadzenie polityki personalnej wydziału
  • Usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziału oraz współdziałanie z Sekretarzem w zakresie szkoleń pracowników
  • Zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału, przede wszystkim w zakresie obsługi interesantów
  • Zapewnienie zgodności z prawem decyzji opracowywanych w wydziale
  • Uczestnictwo w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady zgodnie z dyspozycją Burmistrza, jego Zastępcy lub Sekretarza
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków interesantów oraz przygotowywanie propozycji ich załatwienia
  • Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Udzielanie informacji publicznej w zakresie zadań wydziału
  • Realizowanie zadań bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz obrony cywilnej w wymiarze wynikającym z zakresu działania wydziału
  • Sprawowanie nadzoru nad osobami skierowanymi przez Sąd do nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej

Marta Zarzycka

Główny specjalista ds. kadr i płac

Tel. 87 615 60 49

  • Dokonywanie rozliczeń PFRON
  • Prowadzenie spraw z tytułu ubezpieczenia społecznego pracowników
  • Sporządzanie na wniosek pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Wydawanie zaświadczeń byłym pracownikom urzędu
  • Współpraca z kancelariami komorniczymi
  • Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie zatrudnienia
  • Rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników, zaliczek oraz ekwiwalentów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych
  • Przygotowanie  projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu
  • Gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z Wydziałem Finansowym
  • Prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami dyrektorów przedszkoli i szkół  a w szczególności spraw związanych z nawiązaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy oraz kompletowaniem i prowadzeniem akt osobowych
  • Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy oraz spółek
  • Organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych i staży w urzędzie przy współpracy z wydziałami Urzędu
  • Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu
  • Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze
  • Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników będących na stanowiskach urzędniczych
  • Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów
  • Opracowywanie analiz finansowych i kadrowych dotyczących pracowników urzędu
  • Współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników urzędu
  • Prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników
  • Współpraca z powiatowym urzędem pracy
  • Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy (nabór pracowników, przeszeregowanie, awansowanie, nagradzanie, kary regulaminowe) w porozumieniu z kierownikiem danego Wydziału i Sekretarzem

Katarzyna Krusznis

Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej
i jednostek pomocniczych gminy

Tel. 87 615 60 68 Kom. 668 538 660

 

  • Prowadzenie prac związanych z obsługą rady miejskiej i jej komisji;
  • Prowadzenie rejestru uchwał rady
  • Przedkładanie uchwał rady wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej – odpowiednio do właściwości organów nadzoru
  • Przygotowywanie dyspozycji dla kierowników zainteresowanych wydziałów dotyczących realizacji uchwał rady – odpowiednio do zakresu ich działania
  • Obsługa kancelaryjno – biurowa rady
  • Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów, w tym m.in. parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów i konsultacji społecznych
  • Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów przedstawicieli sołectw i osiedli
  • Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych
  • Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników

Marta Janko

Młodszy referent ds. organizacyjnych i dostępności

Tel. 87 615 60 39 Kom. 690 966 670

  • Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz koordynowanie udzielania odpowiedzi na wnioski
  • zabezpieczanie pracowników w materiały biurowe
  • wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
  • pełnienie funkcji koordynatora do spraw dostępności
  • prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza
  • prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do burmistrza
  • obsługa gospodarcza urzędu
  • administrowanie lokalami biurowymi oraz pomieszczeniami użytkowymi
  • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku
  • udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału
  • dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami gminy
  • czuwanie nad zabezpieczeniem mienia i ochroną budynku

Sekretariat Burmistrza Gołdapi

Tel. 87 615 60 20 Kom. 668 552 337

  • Prowadzenie i obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
  • Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej pomiędzy sekretariatem Burmistrza a Punktem Obsługi Mieszkańców
  • Prowadzenie wykazu zamówień gazet i czasopism papierowych i elektronicznych
  • Ewidencjonowanie zakupionych książek
  • Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
  • Prowadzenie rejestru delegacji służbowych
  • Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych
  • Prowadzenie rejestru szkoleń pracowników urzędu
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
  • Protokołowanie spotkań i narad pracowniczych
  • Organizowanie oficjalnych spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
  • Organizowanie i ewidencjonowanie przyjęcia przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza interesantów w sprawach skarg i wniosków
  • Organizowanie spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbycia zagranicznej podróży służbowej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, radnych Rady Miejskiej oraz innych pracowników urzędu (w tym m.in.: zakup biletów lotniczych, wystawienie formularza delegacji, przygotowanie zaliczki, złożenie wniosków wizowych lub wniosków o wydanie kart małego ruchu granicznego itp.) oraz późniejsze rozliczenie takiego wyjazdu
  • Przygotowywanie upominków i pamiątek przykazywanych oficjalnych gościom Urzędu Miejskiego.

Katarzyna Podsiad

Młodszy referent ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw obronnych i organizacji Ochotniczych Straży Pożarnych

Tel. 87 615 60 60 Kom. 606 942 899

  • Wykonywanie zadań związanych ze sprawami obronnymi
  • Opracowywanie i aktualizowanie planów operacyjnych funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
  • Opracowywanie dokumentacji Akcji Kurierskiej, uruchamianie i kierowanie Akcją Kurierską
  • Wykonywanie i koordynowanie przedsięwzięć stałego dyżuru
  • Nakładanie i uchylanie obowiązków świadczeń osobistych i świadczeń rzeczowych na rzecz obrony
  • Wykonywanie zadań związanych z kwalifikacją wojskową
  • Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy, oraz zasiłku przysługującego żołnierzom posiadającym na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
  • Wyłączenie osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny
  • Opracowywanie i aktualizacja planów Obrony Cywilnej
  • Prowadzenie spraw związanych ze zgromadzeniami i imprezami masowymi
  • Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Nadzór i kontrola nad stanem technicznym, prawidłową eksploatacją, bieżącym utrzymaniem, modernizacją oraz właściwą gospodarką mieniem w jednostkach OSP
  • Prowadzenie dokumentacji rozliczania zużycia materiałów pędnych pojazdów OSP i innego sprzętu silnikowego
  • Wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy urządzeń dla OSP
  • Rozliczanie w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania i Dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ekwiwalentu wypłacanego strażakom OSP za udział w działaniach ratowniczo – gaśniczych
  • Organizowanie badań lekarskich członków jednostek OSP

Agnieszka Choroszko

Młodszy Kancelista

Punkt Obsługi Mieszkańców

Tel. 87 615 60 00

  • Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesantom, w tym pomoc w wypełnianiu formularzy i wniosków
  • Kierowanie interesantów do właściwych pracowników merytorycznych
  • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek wpływających do urzędu
  • Prowadzenie rejestru faktur
  • Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej
  • Ekspedycja poczty urzędu
  • Nadzór nad doręczaniem pism urzędowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na terenie miasta
  • Przyjmowanie ofert przetargowych do przetargów prowadzonych przez Urząd
  • Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
  • Aktualizacja ogłoszeń na tablicach informacyjnych przed i w budynku urzędu
  • Nadzór nad prawidłowym oflagowaniem budynku urzędu w dni powszednie, dni świąt państwowych i kościelnych
  • Nadzór nad przygotowaniem sali konferencyjnej do spotkań, zebrań i posiedzeń sesji

Andrzej Kruchelski

Kierowca samochodu służbowego, Pracownik gospodarczy

  • Wykonywanie obowiązków kierowcy samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gołdapi zgodnie z udzielonym upoważnieniem
  • Dbanie o stan techniczny i ogólny wygląd pojazdów
  • Prace remontowe

 

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.