Logo Urzędu Miejskiego w Gołdapi

WYDZIAŁ DS. ADMINISTRACYJNYCH

Aneta Wielgus

Kierownik Wydziału ds. Administracyjnych

Tel. 87 615 60 50 Kom. 604 147 133

  • Koordynacja pracy i prowadzenie polityki personalnej wydziału
  • Usprawnianie organizacji, metod i form pracy wydziału oraz współdziałanie z Sekretarzem w zakresie szkoleń pracowników
  • Zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wydziału, przede wszystkim w zakresie obsługi interesantów
  • Zapewnienie zgodności z prawem decyzji opracowywanych w wydziale
  • Uczestnictwo w sesjach Rady, w posiedzeniach komisji Rady zgodnie z dyspozycją Burmistrza, jego Zastępcy lub Sekretarza
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków interesantów oraz przygotowywanie propozycji ich załatwienia
  • Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników postanowień regulaminów obowiązujących w Urzędzie oraz ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Udzielanie informacji publicznej w zakresie zadań wydziału
  • Realizowanie zadań bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz obrony cywilnej w wymiarze wynikającym z zakresu działania wydziału
  • Sprawowanie nadzoru nad osobami skierowanymi przez Sąd do nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej

Marta Zarzycka

Główny specjalista ds. kadr i płac

Tel. 87 615 60 49

  • Dokonywanie rozliczeń PFRON
  • Prowadzenie spraw z tytułu ubezpieczenia społecznego pracowników
  • Sporządzanie na wniosek pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Wydawanie zaświadczeń byłym pracownikom urzędu
  • Współpraca z kancelariami komorniczymi
  • Sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie zatrudnienia
  • Rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników, zaliczek oraz ekwiwalentów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych
  • Przygotowanie  projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu
  • Gospodarowanie funduszem płac w porozumieniu z Wydziałem Finansowym
  • Prowadzenie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy pracowników urzędu oraz kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy, poza sprawami dyrektorów przedszkoli i szkół  a w szczególności spraw związanych z nawiązaniem, zmianami i ustaniem stosunku pracy oraz kompletowaniem i prowadzeniem akt osobowych
  • Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników urzędu i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych gminy oraz spółek
  • Organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych i staży w urzędzie przy współpracy z wydziałami Urzędu
  • Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników urzędu
  • Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze
  • Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników będących na stanowiskach urzędniczych
  • Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów
  • Opracowywanie analiz finansowych i kadrowych dotyczących pracowników urzędu
  • Współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników urzędu
  • Prowadzenie działalności socjalnej na rzecz pracowników
  • Współpraca z powiatowym urzędem pracy
  • Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy (nabór pracowników, przeszeregowanie, awansowanie, nagradzanie, kary regulaminowe) w porozumieniu z kierownikiem danego Wydziału i Sekretarzem

Katarzyna Krusznis

Samodzielny referent ds. obsługi Rady Miejskiej
i jednostek pomocniczych gminy

Tel. 87 615 60 68 Kom. 668 538 660

 

  • Prowadzenie prac związanych z obsługą rady miejskiej i jej komisji;
  • Prowadzenie rejestru uchwał rady
  • Przedkładanie uchwał rady wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej – odpowiednio do właściwości organów nadzoru
  • Przygotowywanie dyspozycji dla kierowników zainteresowanych wydziałów dotyczących realizacji uchwał rady – odpowiednio do zakresu ich działania
  • Obsługa kancelaryjno – biurowa rady
  • Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów, w tym m.in. parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów i konsultacji społecznych
  • Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów przedstawicieli sołectw i osiedli
  • Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych
  • Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników

Marta Janko

Samodzielny referent ds. organizacyjnych i ewidencji mienia gminnego

Tel. 87 615 60 39 Kom. 690 966 670

  • Prowadzenie ewidencji mienia gminnego
  • Prowadzenie spraw ewidencyjnych związanych z likwidacją lub przekazaniem mienia gminnego
  • Prowadzenie spraw ewidencyjnych związanych z przemieszczanie, się i użyczeniem mienia gminnego
  • Weryfikacja i potwierdzanie stanów mienia gminnego z ewidencją księgową
  • Wycena zinwentaryzowanego mienia gminnego i innych spraw z nim związanych
  • Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz koordynowanie udzielania odpowiedzi na wnioski
  • Wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
  • Prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza
  • Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do burmistrza
  • Administrowanie lokalami biurowymi oraz pomieszczeniami użytkowymi
  • Udział w polityce remontowej budynku
  • Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku
  • Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału
  • Dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami gminy
  • Czuwanie nad zabezpieczeniem mienia i ochroną budynku

Sekretariat Burmistrza Gołdapi

Tel. 87 615 60 20 Kom. 668 552 337

  • Prowadzenie i obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza
  • Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej pomiędzy sekretariatem Burmistrza a Punktem Obsługi Mieszkańców
  • Prowadzenie wykazu zamówień gazet i czasopism papierowych i elektronicznych
  • Ewidencjonowanie zakupionych książek
  • Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
  • Prowadzenie rejestru delegacji służbowych
  • Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych
  • Prowadzenie rejestru szkoleń pracowników urzędu
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
  • Protokołowanie spotkań i narad pracowniczych
  • Organizowanie oficjalnych spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza.
  • Organizowanie i ewidencjonowanie przyjęcia przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza interesantów w sprawach skarg i wniosków
  • Organizowanie spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odbycia zagranicznej podróży służbowej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, radnych Rady Miejskiej oraz innych pracowników urzędu (w tym m.in.: zakup biletów lotniczych, wystawienie formularza delegacji, przygotowanie zaliczki, złożenie wniosków wizowych lub wniosków o wydanie kart małego ruchu granicznego itp.) oraz późniejsze rozliczenie takiego wyjazdu
  • Przygotowywanie upominków i pamiątek przykazywanych oficjalnych gościom Urzędu Miejskiego.

Katarzyna Podsiad

Referent ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochotniczych Straży Pożarnych i Spraw Organizacyjnych

Tel. 87 615 60 60 Kom. 606 942 899

  • Zabezpieczanie pracowników w materiały biurowe
  • Wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
  • Prowadzenie spraw związanych ze zgromadzeniami i imprezami masowymi
  • Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Nadzór i kontrola nad stanem technicznym, prawidłową eksploatacją, bieżącym utrzymaniem, modernizacją oraz właściwą gospodarką mieniem w jednostkach OSP
  • Prowadzenie dokumentacji rozliczania zużycia materiałów pędnych pojazdów OSP i innego sprzętu silnikowego
  • Wydawanie i rozliczanie kart drogowych i kart pracy urządzeń dla OSP
  • Rozliczanie w uzgodnieniu z Powiatowym Stanowiskiem Kierowania i Dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ekwiwalentu wypłacanego strażakom OSP za udział w działaniach ratowniczo – gaśniczych
  • Organizowanie badań lekarskich członków jednostek OSP

Agnieszka Choroszko

Młodszy Kancelista

Punkt Obsługi Mieszkańców

Tel. 87 615 60 00

  • Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesantom, w tym pomoc w wypełnianiu formularzy i wniosków
  • Kierowanie interesantów do właściwych pracowników merytorycznych
  • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek wpływających do urzędu
  • Prowadzenie rejestru faktur
  • Zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji przychodzącej
  • Ekspedycja poczty urzędu
  • Nadzór nad doręczaniem pism urzędowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na terenie miasta
  • Przyjmowanie ofert przetargowych do przetargów prowadzonych przez Urząd
  • Dbałość o sprawną obsługę centrali telefonicznej
  • Aktualizacja ogłoszeń na tablicach informacyjnych przed i w budynku urzędu
  • Nadzór nad prawidłowym oflagowaniem budynku urzędu w dni powszednie, dni świąt państwowych i kościelnych
  • Nadzór nad przygotowaniem sali konferencyjnej do spotkań, zebrań i posiedzeń sesji

Andrzej Kruchelski

Kierowca samochodu służbowego, Pracownik gospodarczy

  • Wykonywanie obowiązków kierowcy samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Gołdapi zgodnie z udzielonym upoważnieniem
  • Dbanie o stan techniczny i ogólny wygląd pojazdów
  • Prace remontowe